DÍA  A  DÍA
AMB ELS MÉS PETITS

A més a més de la gestió integral de cada escola, facilitem una àmplia varietat de serveis auxiliars:

Atenció de necessitats educatives especials

Des de les nostres escoles defensem el respecte per les diferències i la normalització, tot facilitant, al màxim, la inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives especials. Assumim la diversitat per desenvolupar, en tot l’alumnat, les seves capacitats i habilitats, respectant la varietat de ritmes d’aprenentatge.

Suport a la conciliació

A Koala atenem els diferents nivells d’escolarització de 0 a 3 anys i oferim servei de guarda i atenció en horaris especials i estesos per facilitar la conciliació laboral i familiar. Proporcionem unes cures que reforcen l’autonomia i la independència en la rutina diària i quotidiana dels petits.

Activitats extraescolars

Oferim un programa d’activitats extraescolars per complementar l’educació formal i reglada, tot posant l’accent a aprendre a compartir i conviure. Mitjançant estratègies lúdiques i educatives, els nens i les nenes gaudeixen del seu temps de lleure.

Gabinet psicopedagògic

Disposem de gabinets especialitzats en l’atenció primerenca, formats per equips de professionals de la psicologia i la pedagogia. Si cal, les famílies hi poden recórrer per fer consultes sobre educació (alimentació, son, conducta, habilitats socials, dificultats d’aprenentatge…).

Educació bilingüe i plurilingüe

Algunes de les nostres escoles ofereixen la possibilitat d’aprendre una segona o tercera llengua. Tots els conceptes es treballen en la llengua materna i de manera paral·lela en altres idiomes amb activitats complementàries.

Aplicació mòbil

Molts centres Koala disposen d’una aplicació mòbil a través de la qual el personal educatiu comunica, a les famílies, com transcorre el dia a dia dels petits a l’escola. A més a més, existeixen altres vies de comunicació, com ara circulars, notes al tauler d’anuncis, reunions trimestrals, tutories, etc.

Relació amb les famílies

Els pares i les mares se senten tranquils en confiar-nos la cura i l’educació dels seus fills. La nostra relació amb les famílies és oberta i comunicativa, ja que treballem per convertir-nos en un reflex de l’educació que cada nen i nena rep a casa i a la inversa.

Menjadors escolars

Promovem una alimentació saludable, en alguns centres amb cuina pròpia, basada en la dieta mediterrània i en el manteniment de la tradició gastronòmica regional de cada escola. Amb els màxims estàndards de salubritat i els protocols necessaris per a casos d’al·lèrgies i intoleràncies.

Principis bàsics de nutrició

per a Koala escoles bressol

Menús sense sal afegida

Potenciar el gust dels plats