27 escoles gestionades per Koala finalistes del IV Premi Escola Infantil

Un total de 27 de les nostres escoles infantils han estat seleccionades com a finalistes del concurs convocat per la revista professional Escola Infantil, del grup editorial Siena, que d’aquesta manera reconeix el projecte educatiu de Clece en aquest àmbit.

La quarta edició del Premi Escola Infantil premiarà els projectes educatius en què es treballin en profunditat almenys tres dels objectius establerts per a aquesta etapa educativa, valorant l’originalitat de les activitats, la creativitat dels recursos utilitzats així com la implicació de les famílies , entre d’altres aspectes.

Seguint aquests criteris, han aconseguit ser finalistes 27 de les nostres escoles infantils. A la zona sud les finalistes són les escoles infantils: Triquitraque, Viator, Geranis de Vícar, Els follets de Pulpí, Mondragones, Conta Contes, Platero i jo. A Catalunya, les finalistes han estat E.B.M Minerva, Cargol, Sargantana, Monpetit i L’Ànec. De Castella i Lleó han estat seleccionades: E.I.M Camaretas de Golmayo, Fantasi, El Globus, Mafalda i Guille, Castell de Colors, Leonor de Castella, Pasitos i Pinto Pinto. A Canàries la finalista és l’Escola Infantil Sanipeques. I a Madrid, les escollides són les escoles infantils Taronger, Llimoner, Art, Manzano, La lluna i Els Pins. Els guanyadors de cadascuna de les cinc categories obtindran un diploma en el lliurament de premis que els acrediti com a guanyadors del concurs, amb la possibilitat de rebre regals addicionals per cortesia dels patrocinadors del concurs o dels propis organitzadors.

Enhorabona a les finalistes.